Monday 27 June 2011

uHiBbUkA FiLlAh AbAdAn AbAdA!~~♥♥


Ya Allah ,
jika benar dia jodoh ku , Kau dekatkan lah diriinya padaku , Kau perkuatkanlah hubungan ini sepertimana kau menyatukan umat umat mu yang lain . Sesungguhnya aku sangat menyayangi dirinya .
Ya Allah ,
jika benar dia bukan jodoh ku . Kau berilah jalan terbaik agar hubungan ini tidak musnah sekelip mata . Agar aku tetap diingatanya sebagai orang yang pernah menyayanginya dan hadir dalam hidupnya . janganlah Kau wujudkan secalit pun kebencian terhadapku .Kau berikanlah kebahagiaan kepadanya kerana kebahagiaan dirinya adalah kebahagiaan diriku .Amin !
Membina hubungan biar bertahun bukan menjanjikan dia jodoh kita. Kematangan, kesedaran dalam tanggungjawab, jujur itu yang penting. Ikhlas mencintai pasangan kerana ALLAH. Berdoalah..Yakin yang ada dihadapan kita itu yang terbaik. Berhenti berjalan dari terus mencari. Pandang pasangan kamu. Adakah kamu sudah cukup membahagiakannya?? 

ADAKAH SAYA CUKUP MEMBAHAGIAKAN KAMU SAYANG??

dy lah satu2nye org yg aku syg...aku takut sangat kehilangan dy..aku cintakan hatimu bukan kerana rupa parasmu...aku mencintaimu kerana keikhlasan dan kelembutan hatimu ketika bersamaku...sabar melayani karenahku...sentiasa tersenyum kerana ingin menyembunyi kesedihan dan kelukaan yg kamu alami demi kebahagianku kerana tidak mahu melihat setitis air mata mengalir di wajahku...membimbing aku ke jln yg diredhai Allah swt dgn tenang..walaupun aku sering memberi soalan kepadamu kerana ingin jawapan yang pasti...kamu tidak pernah memandang pada kekurangan aku,sebaliknya kamu menguatkan hati dan semangatku untuk melalui liku-liku kehidupan...kamu sentiasa melindungiku dari segala ancaman,ketakutan dan permainan dunia yang penuh dgn kebohongan dan penipuan...kamu juga tidak meragui kesetiaanku dan mempercayaiku sepenuh hati..ketahuilah bahawa Aku Amat Mencintaimu kerana Allah swt......Hatiku adalah milikmu buat selamanya...:):)Saya saYanG kAmU SaNgaT2 hOneY!~X0X0~PEACE!huhu



No comments:

Post a Comment